Inscripció al Projecte Itinera 2026

 Descarregar Pdf

Perfil de l’estudiant:

Fora bo que l’alumnat interessat en participar en el projecte respongui a alguns dels següents ítems:

  • Mostrar un cert grau d’inquietud en vers l’aprenentatge i el treball.
  • Estar disposat a seguir les indicacions del personal de la universitat en el cas que sigui necessari.
  • Tenir la ment oberta a noves propostes.
  • Mostrar motivació i implicació en la recerca i en la experimentació.
  • Conèixer el procés de treball de mètode científic.
  • Oferir un compromís de treball en vers la UdL i ell mateix en quant a la realització del Treball de recerca, terminis d’entrega, i altres.
  • Treballar i conèixer el tema del treball amb antelació i mostrar-se obert a documentar-se sobre el mateix i altres temàtiques que en puguin derivar.
  • Estar disposat escoltar i reflexionar sobre els consells i crítiques constructives fetes pel professorat tutor de la UdL en vers el treball, la metodologia o qualsevol aspecte relacionat amb el Treball de Recerca.

Procés d’inscripció:

  1. Per realitzar la inscripció en el programa Itinera és necessari que la persona tutora i l’alumne/a omplin conjuntament tots els camps indicats en el Formulari d’inscripció. Veureu que la darrera qüestió que cal introduir en el qüestionari és l’escrit de motivació que ha de redactar l’alumne/a. Serà un element important en cas que hàgim d'entrar en fase de desempat qualitatiu.
  2. Cada alumne pot sol·licitar un tema de recerca.
  3. Si cal entrar en fase de desempat, us demanarem l’expedient acadèmic de l’alumne/a i una carta d’aval de la persona tutora del centre de secundària.
  4. Quan disposem de tota la informació, serà el moment de fer l’adjudicació de places. El criteri que se seguirà comptarà amb els següents indicadors:
  •    El millor expedient acadèmic entre els candidats a un mateix tema de recerca (prioritari).
  •    Les motivacions principals que el porten a sol·licitar la plaça en el projecte Itinera.
  •    Formació complementària de l’estudiant relacionada amb el tema escollit..
  1. Un cop adjudicades les places, l’ICE de la UdL es comunicarà per correu electrònic amb les seleccionades i s’iniciaran els contactes entre l’alumnat i el professorat tutor de Batxillerat, i el professorat assessor de la Universitat, per tal d’organitzar una primera trobada.

Terminis administratius:

  • Termini d'inscripció: Del 26 de gener al 13 de febrer de 2026 
  • Primeres adjudicacions, sense desempat: 18 de febrer de 2026 
  • Segones adjudicacions, procés de desempat: 27 de febrer de 2026

Enllaços relacionats:

   Darrera modificació: