Equip ICE Factors que condicionen l'aprenentatge
Descarregar PdfCoordinació
Nom: Maite Martí Guiu
Correu: mmar674@xtec.cat
Nom: Aroa Roncero Bullich
Correu: aroncero@xtec.cat
Descripció
L’equip ICE Factors que condicionen l'aprenentatge és un equip de treball multidisciplinari que té per objectiu fer visible les dificultats.
Treballem a partir de l’intercanvi d’experiències amb professionals de l'àmbit de l’educació, de la salut i de les famílies.
Objectius
1. Crear un banc d'infografies descriptives i recursos relatiu als factors que condicionen l'aprenentatge per a posar a disposició dels centres educatius.
2. Dissenyar un estudi de recerca centrat en la detecció de necessitats per part dels centres educatius de Lleida respecte a les dificultats observades a les aules.
3. Elaborar un llistat de possibles col·laboradors (individuals o entitats i/o institucions) de diferents matèries i disciplines didàctiques per a col·laboracions puntuals tant en l'elaboració de materials com en la difusió d'aquests. Aquest llistat pot ser d'ús intern o facilitar-lo a la web de l'espai, si compleixen les condicions de disponibilitat i sense que hi hagi possibilitat d'ànim de lucre personal o professional.
4. Rebre una formació interna per part de la UTAE de SJDD respecte a etiologia, diagnòstic i mesures d'actuació respecte als factors que dificulten l'aprenentatge, la parla i la comunicació (TEA, TDAH, dislèxia, TDLl, discalcúlia)
Continguts que treballem
- Factors que condicionen l'aprenentatge.
- Etiologia, diagnòstic i mesures d'actuació respecte als factors que dificulten l'aprenentatge, la parla i la comunicació (TEA, TDAH, dislèxia, TDLl, discalcúlia).
Activitats i recursos
Al blog i perfil d’instagram de l’Equip ICE trobaràs tota la informació necessària per estar al corrent de totes les novetats i activitats.
Actualment estem treballant en l’elaboració de documents adreçats als docents, que estaran disponibles al nostre blog, per tal de facilitar eines i recursos per atendre les necessitats educatives dels estudiants amb dislèxia.