Equip ICE Projecte d'aula

 Descarregar Pdf

Coordinació

Nom: Montserrat Cortadellas Benítez
Correu: mcorta25@xtec.cat
Nom: Tània Majós Escolà
Correu: tmajos@xtec.cat

Descripció

Durant aquest curs ens basarem en el diàleg generat a partir de compartir les metodologies de treball de les diferents escoles.
Treballarem compartint diferents situacions d’aprenentatge dutes a terme a les escoles.
Reflexionar sobre les característiques que han de tenir aquestes situacions d’aprenentatge i si compleixen els requisits del Departament d’Educació i Formació Professional.

Objectius

  • Relacionar les nostres pràctiques d’aula amb el currículum.
  • Reflexionar sobre el terme “situacions d’aprenentatge”, sobre com les pràctiques educatives de diferents metodologies s’ajusten a la proposta del Departament d’Educació i Formació Professional.
  • Reflexionar a partir de les propostes globalitzades i les converses culturals sorgides a l’aula
  • Llegir i comentar articles per fomentar la nostra tasca docent.
  • Continuar el lligam amb la “Xarxa de la Cultura matemàtica de les persones”.
  • Potenciar la formació interna de l’equip ICE:
    • des de la reflexió interna de l’equip
    • des dels assessoraments externs (algun dels quals es podria obrir a persones alienes a l’equip ICE).

Continguts que treballem

  • Projecte d'aula.
  • Situació d'aprenentatge
  • Itinerari formatiu.
  • Conversa cultural.

Activitats i recursos

DATA TÍTOL INFORMACIÓ
CURS 2022-23 El sentit de la vida de l'aula: Escenaris d'aprenentatge Jornada de reflexió i formació interna: Escenaris d’aprenentatge i anàlisi de diferents propostes.
Pràctica d’aula
CURS 2021-22 El món de la vida de l'aula

Es tracta de tres jornades en les que el treball gira al voltant del treball de la matemàtica a l'aula.

Més informació

   Darrera modificació: