TDAH: de l'evidència a la pràctica
- Inici:
- |
- Finalització:
- |
Conferència organitzada per l'equip ICE de Trastorns que condicionen l'aprenentatge i adreçada a Orientadors/es educatius (centres, EAP) i professorat de primària i secundària interessat en l'àmbit.
En aquesta xerrada s'abordarà, des de l'evidència científica aquest trastorn del neurodesenvolupament que afecta a més d'un 6% de la població. Tot i haver estat un dels trastorns més qüestionats, després de més de mig segle d'investigació sabem com, la simptomatologia del TDAH, impacta de forma directa en la vida acadèmica, laboral i personal de la persona.
Objectius de la formació:
-Entendre la definició del què és i el què no és el TDAH.
-Identificar la simptomatologia en qualsevol edat.
-Dotar d'eines per a treballar a l'aula.
-Identificar quines adaptacions cal fer a l'aula i com desenvolupar-les.
Formadora:
MARIA GARAU ROLANDI. Llicenciada en psicologia, experta en neuropsicologia i psicoterapeuta. Desenvolupa les seves funcions com a neuropsicòloga a la seva pròpia consulta (Neuro&Psico) en la qual tracta a usuaris adults de tot el món en format telemàtic. A més, combina aquestes funcions amb l'abordatge neuropsicològic en l'etapa infantojuvenil a l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. Ha estat autora i coautora de diverses publicacions científiques i de caràcter divulgatiu. És també consultora a la UOC i docent en diferents màsters i formadora en entitats privades.
Dades de la formació:
Inscripció: (tancada)
Vídeo de la conferència